!

..."ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ"... !
ΟΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ !!!! Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ !!!! ΠΑΡΟΧΗ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.

Αναγνώστες

Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ....!!!!

by ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ on Κυριακή, 16 Ιανουαρίου 2011 στις 12:00 π.μ.

Όλα μου τα χρόνια περπατούσα και οσο ήμουν καλά κοιταζοντας πισω μου ,έβλεπα δίπλα
στις δικές μου πατημασιές πάντοτε ένα ζευγάρι ακόμα…

…Ρώτησα τον Αγγελο μου τι σήμαινε αυτό και εκείνος μου απάντησε, πως ήταν τα βηματα του θεού που βρισκόταν πάντα στο πλάι μου…
Θυμήθηκα τότε πως στις δύσκολες στιγμές μου, οταν πονούσα και έκλαιγα, κοιτάζοντας πίσω μου έβλεπα πάντα μόνο ένα ζευγάρι πατημασιές..
Απογοητευμένος και θυμωμένος με δάκρυα να κυλούν στα μάτια μου τον ξαναρώτησα…
Γιάτι τότε λοιπόν μ’εγκατέλειψε μόνο μου, στις πιο δύσκολες ώρες..και ο Άγγελος μου απάντησε….

Ποτέ δεν σ’εγκατέλειψε…
Έβλεπες μόνο ένα ζευγάρι πατημασιές.γιατι εκείνες τις ώρες ο Θεός σε κρατούσε στην Αγκαλιά του…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.