!

..."ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ"... !
ΟΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ !!!! Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ !!!! ΠΑΡΟΧΗ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.

Αναγνώστες

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΠΟΕ-ΟΤΑ TOY κ. ΘΑΛΗ ΣΦΗΚΑ


Με απορία και έκπληξη διάβασα το ανυπόγραφο δελτίο τύπου της ΠΟΕ-ΟΤΑ όπου κατακρίνει το άρθρο για τους Κοινωνικούς συνεταιρισμούς. Το να κρίνει κανείς κατά το δοκούν ένα άρθρο όπου παρουσιάζει το τι είναι η κοινωνική οικονομία και την αδυναμία της εφαρμογής του στην τοπική αυτοδιοίκηση είναι αδιανόητο .Σε μια εποχή οπού όλα θυσιάζονται στον βωμό των μνημονίων οι εργαζόμενοι πρέπει να αγωνίζονται για την διασφάλιση της εργασίας τους και την συνδικαλιστική συνοχής τους .Στην ζωή μου δεν έχω μάθει ποτέ να είμαι υποχείριο κανενός πολιτικού φορέα εκφράζοντας πάντα τις προσωπικές θέσεις και απόψεις μου. Ως νέος άνθρωπος δεν έχω <<όραμα>> την ιδιωτικοποίηση της εργασίας μου αλλά την διεκδίκηση του δημόσιου χαρακτήρα του Βοήθεια στο Σπίτι και την παροχή των υπηρεσιών στις τοπικές κοινωνίες μετά λιγότερα δυνατά κριτήρια .
                                                                 
Θαλής Σφήκας
Εργαζόμενος στο Πρόγραμμα Βοήθεια στο Σπίτι


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.