!

..."ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ"... !
ΟΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ !!!! Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ !!!! ΠΑΡΟΧΗ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.

Αναγνώστες

Δευτέρα, 27 Απριλίου 2015

Τροπολογία για το ΒσΣ - Σειρά τροπολογιών από το ΚΚΕ στο νομοσχέδιο για τη δημόσια Διοίκηση


Σειρά τροπολογιών κατέθεσαν οι βουλευτές του ΚΚΕ στο σχέδιο νόμου «Εκδημοκρατισμός της Διοίκησης - Καταπολέμηση της γραφειοκρατίας και ηλεκτρονική διακυβέρνηση - Αποκατάσταση αδικιών κ.ά. διατάξεων».
Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο ουσιαστικά συνεχίζει την πολιτική της δημοσιονομικής προσαρμογής που απαιτεί το ντόπιο και ξένο κεφάλαιο, στο πλαίσιο της ΕΕ. Μάλιστα, δεν προβλέπει την κάλυψη των απωλειών των εργαζομένων, ούτε την επαναφορά απολυμένων και διαθέσιμων, ενώ συνεχίζει την κινητικότητα και την «αξιολόγηση». 
Συγκεκριμένα, οι τροπολογίες του ΚΚΕ είναι:
- Για την απαγόρευση της πολιτικής επιστράτευσης των εργαζομένων που βρίσκονται σε απεργιακές και άλλες κινητοποιήσεις. Οι επιλογές διαχρονικά των αστικών κυβερνήσεων να αξιοποιήσουν το αντιδημοκρατικό οπλοστάσιο και την πολιτική επιστράτευση για να κάμψουν τις αντιστάσεις των εργαζομένων, είναι απόρροια της συνολικής αντεργατικής αντιλαϊκής πολιτικής που ακολουθούν για να περάσουν τις καπιταλιστικές αναδιαρθρώσεις. Είναι οι αλλαγές που τσακίζουν μισθούς, συντάξεις, τα εργασιακά και κοινωνικά δικαιώματα, που βυθίζουν όλο και περισσότερο πλατιά λαϊκά στρώματα στη φτώχεια και στην εξαθλίωση και να στηριχθεί η κερδοφορία του μεγάλου κεφαλαίου. Ο απαράδεκτος αυτός αντιδημοκρατικός νόμος που επιτρέπει την πολιτική επιστράτευση απεργών πρέπει να καταργηθεί, χωρίς να αφήνει «περιθώρια» για την εφαρμογή των μέτρων αυτών. (Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ).
- Για την πρόσληψη των εργαζομένων στο πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι», το οποίο αποτελεί μια πολύ σημαντική δομή για τη χώρα, που προσφέρει σημαντικότατες υπηρεσίες στους ηλικιωμένους και ΑμΕΑ. Οι εργαζόμενοι σε αυτό, περίπου 3.500, έχουν προσληφθεί μέσω ΑΣΕΠ, στη συντριπτική πλειοψηφία τους είναι γυναίκες και που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε πάνω από 90.000 ηλικιωμένους και ΑμΕΑ. Η καταβολή των δεδουλευμένων τους από το κράτος, παρόλο που τα χρήματα έχουν διασφαλιστεί με Νόμο, γίνεται κάθε φορά ετεροχρονισμένα, λόγω μιας πολύπλοκης γραφειοκρατικής διαδικασίας, με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι να μένουν απλήρωτοι για μεγάλα χρονικά διαστήματα 5,6 και 8 μήνες, όπως έγινε και τώρα, με αποτέλεσμα να μείνουν απλήρωτοι τις ημέρες του Πάσχα για άλλη μια φορά. Την ίδια στιγμή, η απουσία πολιτικής βούλησης, τους κρατάει ομήρους επί δεκαπέντε χρόνια και διαιωνίζει τα χρόνια προβλήματα λειτουργίας του ΒΣΣ, όπως κάλυψη κενών θέσεων εργαζομένων που έχουν αποχωρήσει, ανανέωση του στόλου των αυτοκινήτων που πλέον είναι δεκαπενταετίας (15), επιμόρφωση προσωπικού κλπ. (Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ).
- Για την πιο ολοκληρωμένη αντιμετώπιση του ζητήματος των διαδικασιών και των συνεπειών επανελέγχου της μετατροπής σε αορίστου χρόνου των συμβάσεων ή σχέσεων εργασίας ή έργου των υπαλλήλων του Δημοσίου και του ευρύτερου δημοσίου τομέα, προτείνεται η κατάργηση της κοινής Υπουργικής Απόφασης των υπουργών Οικονομικών, Διοικητικής Μεταρρύθμισης περί «Καθορισμού της διαδικασίας πραγματοποίησης του επανελέγχου μετατροπής συμβάσεων αορίστου χρόνου από το ΑΣΕΠ». (Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ).
- Για την κατάργηση του θεσμού της εργασιακής εφεδρείας (Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ).
- Για την άμεση επαναφορά όλων των εργαζομένων στην καθαριότητα των υπηρεσιών του υπουργείου Οικονομικών και αυτών που είχαν σχέση εργασίας αορίστου χρόνου και αυτών που είχαν σχέση εργασίας ορισμένου χρόνου και μάλιστα προκειμένου να καλυφθούν όλες οι ανάγκες των υπηρεσιών αυτών και να μην οδηγηθούν σε ιδιωτικοποίηση, η επαναφορά τους απαιτείται να γίνει σε θέσεις 8ωρης απασχόλησης, με πλήρη εργασιακά και μισθολογικά δικαιώματα. (Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ).
- Για την αναπροσαρμογή της διαδικασίας πειθαρχικού ελέγχου στους ΟΤΑ, που αφορά την κατάργηση της πειθαρχικής ευθύνης λόγω της μη άσκησης ένδικων μέσων, όταν εκτελούνται αποφάσεις συλλογικών οργάνων. (Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ).
- Για τη σύσταση εκ νέου του ΙΓΜΕ και του ΕΚΠΑΑ ως αυτοτελών νομικών προσώπων, προκειμένου να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις αναπτυξιακές ανάγκες της χώρας και στην προστασία του περιβάλλοντος. (Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ).
- Για την επανασύσταση θέσεων και κλάδων όπως και θέσεων προσωπικού των ασφαλιστικών ταμείων και ΟΑΕΔ, που καταργήθηκαν με την παρ. 1 του αρ. 90 του Ν.4172/2013. Η αναγκαιότητα επιστροφής των εργαζομένων αυτών στις θέσεις των ασφαλιστικών ταμείων, που υπηρετούσαν πριν τεθούν σε διαθεσιμότητα, βασίζεται στην τεράστια έλλειψη προσωπικού που υπάρχει στις υπηρεσίες αυτές, στις μεγάλες καθυστερήσεις εξυπηρέτησης των πολιτών στα ζητήματα π.χ. απονομής σύνταξης, άλλων παροχών κλπ, καθώς και στην εξειδίκευση που έχουν στα ζητήματα αυτά οι εργαζόμενοι αυτοί. (Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ).
- Για τη δημοτική αστυνομία. Το άρθρο 19, παράγραφος 3β του ως άνω Σχεδίου Νόμου, παρέχει τη δυνατότητα στο Δημοτικό Συμβούλιο με απόφασή του να αποφασίσει για τη μη επανασύσταση της δημοτικής αστυνομίας. Η πρόνοια όμως που διατυπώνει το συγκεκριμένο άρθρο για την τύχη των υπαλλήλων, δυσκολεύει αν δεν αναιρεί μια τέτοια δυνατότητα, αφού οι υπάλληλοι θα διατίθενται στο υπουργείο Εσωτερικών και θα βρίσκονται στη διάθεση του υπουργού, που σημαίνει για αυτούς κινητικότητα και ανασφάλεια στο πού θα βρεθούν. Είναι δε γνωστό ότι μια σειρά υπάλληλοι της δημοτικής αστυνομίας με αυξημένα τυπικά εργασιακά προσόντα έχουν διατεθεί ήδη σε άλλες διοικητικές θέσεις στους δήμους που ανήκουν, ενώ άλλοι έχουν καταλάβει θέσεις σε άλλους τομείς, προσαρμόζοντας την οικογενειακή και επαγγελματική τους ζωή, με αποτέλεσμα να μην επιθυμούν την επάνοδό τους είτε στην υπηρεσία της δημοτικής αστυνομίας είτε στο Δήμο. Με βάση τα παραπάνω, κατατίθεται η παρακάτω τροπολογία που θα μπορούσε να διευκολύνει και τα Δημοτικά Συμβούλια, εφόσον το θέλουν, να μην επανασυστήσουν τη δημοτική αστυνομία ως υπηρεσία και οι υπάλληλοι να μην αναστατωθούν για μια ακόμη φορά. Περαιτέρω παρέχεται η δυνατότητα στα Δημοτικά Συμβούλια να καθορίζουν αρμοδιότητες που έχουν σχέση με την εύρυθμη λειτουργία των πόλεων (κατάληψη πεζοδρομίων, εφαρμογή κανονιστικών αποφάσεων Δημοτικού Συμβουλίου κλπ). (Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ).
- Για να αντιμετωπιστεί το παράδοξο φαινόμενο εργαζόμενοι που περιλήφθηκαν σε προσωρινούς πίνακες διοριστέων των δήμων να μην έχουν πλήρως διασφαλισμένα εργασιακά δικαιώματα, μολονότι εδώ και χρόνια παρέχουν κανονικά τις υπηρεσίες τους σε ΟΤΑ (Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ).
- Για την αδυναμία δήμων και νομικών προσώπων να ισοσκελίσουν τους προϋπολογισμούς τους λόγω οφειλών και αδυναμίας εσόδων. Πρόβλημα που επέτεινε η εφαρμογή του «Καλλικράτη», οι νέες αρμοδιότητες που ανέλαβαν οι δήμοι χωρίς να διασφαλίζεται ταυτοχρόνως και η παράλληλη χρηματοδότησή τους από το κράτος, καθώς και η μείωση της θεσμοθετημένης χρηματοδότησης τους κατά 62% από το 2010 μέχρι και σήμερα. Η κυβέρνηση με τη νομοθετική ρύθμιση της παρ. 6 του αρ. 27 του παρόντος σχεδίου νόμου δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα, αλλά το μεταθέτει για τον Ιούνη. Εάν δεν αντιμετωπιστεί το ζήτημα των ληξιπρόθεσμων συνολικά και με την ευθύνη χρηματοδότησης από το κράτος, οι δήμοι, με βάση τους προηγούμενους μνημονιακούς νομούς που παραμένουν σε ισχύ κάθε τρίμηνο, θα βρίσκονται υπό τον έλεγχο του λεγομένου Παρατηρητηρίου, ενώ εάν δεν ισοσκελίζουν έσοδα - έξοδα, οδηγούνται υποχρεωτικά στο λεγόμενο «πρόγραμμα εξυγίανσης». Πρόγραμμα που περιλαμβάνει απολύσεις και κλείσιμο υπηρεσιών, ένταση της ανταποδοτικής λειτουργίας, των φόρων, των ιδιωτικοποιήσεων και συμπράξεων με το ιδιωτικό κεφάλαιο κλπ. (Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ).
- Για την ουσιαστική «ομογενοποίηση» των εργασιακών σχέσεων στο δημόσιο τομέα, με τον καθορισμό μίας ενιαίας εργασιακής σχέσης δημοσίου δικαίου και την ταυτόχρονη πλήρη κατοχύρωση των εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων των εργαζομένων, προτείνεται η πιο κάτω νομοθετική ρύθμιση. (Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ).
- Την την πλήρη επαναφορά διαθέσιμων και απολυμένων υπαλλήλων φορέων του Δημοσίου που δεν καλύπτονται από τις ρυθμίσεις του παρόντος Σχεδίου Νόμου, κατατίθεται η πιο κάτω τροπολογία - προσθήκη. (Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ).
- Για την πρόσληψη των καθαριστριών στα δημοτικά σχολεία. Συγκεκριμένα, τον Ιούνη του 2015 λήγει με βάση το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο η δυνατότητα ανανέωσης των συμβάσεων που για χρόνια ανανεώνουν 8,5 χιλιάδες περίπου καθαρίστριες στα σχολεία της χώρας, με βάση το νόμο 4186/2013 άρθρο 50 παρ.1. Όπως ορίζει η 2η παράγραφος του ίδιου άρθρου «για το διδακτικό έτος 2015-2016 οι συμβάσεις θα καταρτίζονται από τους οικείους δήμους και σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία». Είναι εκείνο το προσωπικό στα σχολεία, που για χρόνια τώρα τελεί υπό εργασιακή ομηρία, με άθλιο εργασιακό καθεστώς, που πληρώνεται πάντα έναντι και με καθυστέρηση μηνών και σηκώνει κατά κύριο λόγο στους ώμους του τον κρίσιμο τομέα υγιεινής και καθαριότητας των σχολικών μονάδων, αφού το μόνιμο προσωπικό καθαριότητας πάντα ήταν λειψό και σήμερα στο μεγάλο του μέρος έχει συνταξιοδοτηθεί. Αν η κυβέρνηση δεν πάρει άμεσα μέτρα και αφήσει τα πράγματα να εξελιχτούν με βάση το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο, με δεδομένο και τα ασφυκτικά χρονικά πλαίσια μέχρι την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, ένας δρόμος είναι ορατός. Οι χιλιάδες καθαρίστριες να οδηγηθούν σε απόλυση και να παραδοθεί η καθαριότητα των σχολείων σε ιδιώτες εργολάβους και ΚΟΙΝΣΕΠ. (Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ). 
http://www.902.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.