!

..."ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ"... !
ΟΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ !!!! Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ !!!! ΠΑΡΟΧΗ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.

Αναγνώστες

Τρίτη 28 Ιουνίου 2016

Ν/Σ ΥΠ.ΕΣ.Δ.Α.: Ρύθμιση του θέματος των Δημοσίων Υπαλλήλων ΔΕ


Το θέμα που δημιουργήθηκε, με τη μη εισαγωγή προς ψήφιση,σχετικής Τροπολογίας και συγκεκριμένα του άρθρου της, για τους Δημοσίους Υπαλλήλους ΔΕ, που ανέδειξε το epoli.gr“έρχεται” να διορθώσει το σχέδιο νόμου του Υπ. Εσωτερικών, που ρυθμίζει γενικότερα θέματα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Ειδικότερα, στην παράγραφο 4 του Άρθρου 38 ορίζεται το εξής:
"Στο τέλος της παραγράφου 2 του άρθρου 9 του ν. 4354/2015 (Α’ 176) προστίθεται από τότε που ίσχυσε, νέο εδάφιο, ως εξής: «Υπάλληλοι που διορίστηκαν ή μετατάχθηκαν στη ΔΕ κατηγορία, χωρίς απολυτήριο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αλλά με απολυτήριο τίτλο αντίστοιχης ειδικότητας αναγνωρισμένης κατώτερης τεχνικής σχολής ή με τον απαιτούμενο από τις οικείες διατάξεις χρόνο εμπειρίας, εξελίσσονται στα Μ.Κ. της ΔΕ κατηγορίας.»"
Ολόκληρο το Άρθρο
Άρθρο 38
Θέματα εργαζομένων ΟΤΑ  α΄ και β΄  βαθμού
1. Στις ρυθμίσεις της παραγράφου 1, του άρθρου 8, του ν.4368/2016, υπάγονται και οι ΟΤΑ β΄ βαθμού.
2. Στο τέλος του δεύτερου (β΄) εδαφίου, της περίπτωσης 3,της υποπαραγράφου (ΣΤ1) της παραγράφου (ΣΤ΄) του ν. 4093/2012 (Α` 222), όπως ισχύει, προστίθεται εδάφιο ως εξής:
«Ομοίως εξαιρούνται και οι διορισμοί σε θέσεις κλάδου ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου, για τους οποίους απαιτείται απόφαση κατανομής της παραγράφου 5, του άρθρου 11, του ν. 3833/2010».
3. Κενές θέσεις μονίμου προσωπικού κατηγορίας Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (ΥΕ) σε υπηρεσίες καθαριότητας ή τεχνικών υπηρεσιών (εργάτες) των ΟΤΑ Α΄ βαθμού και νοσηλευτικών ιδρυμάτων μπορούν να καλύπτονται και από  πολίτες που μέχρι σήμερα δεν είχαν τη δυνατότητα εργασιακής απασχόλησης  λόγω της μη κατοχής των προβλεπόμενων εκ του άρθρου 25 του Π.Δ  50/2001 (ΦΕΚ Α’ 39) προϋποθέσεων «Καθορισμός των προσόντων διορισμού σε θέσεις φορέων του δημοσίου τομέα», όπως ισχύει,  να συμμετέχουν σε προκηρύξεις για την κάλυψη θέσεων εργασίας. Εκκρεμούσες για το λόγο αυτό  μετατροπές συμβάσεων έργου και ορισμένου χρόνου σε αορίστου που προέκυψαν μετά από δικαστικές αποφάσεις και αφορούν τους συγκεκριμένους κλάδους ολοκληρώνονται εφόσον πληρούνται όλες οι άλλες νόμιμες προϋποθέσεις.
4. Στο τέλος της παραγράφου 2 του άρθρου 9 του ν. 4354/2015 (Α’ 176) προστίθεται από τότε που ίσχυσε, νέο εδάφιο, ως εξής: «Υπάλληλοι που διορίστηκαν ή μετατάχθηκαν στη ΔΕ κατηγορία, χωρίς απολυτήριο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αλλά με απολυτήριο τίτλο αντίστοιχης ειδικότητας αναγνωρισμένης κατώτερης τεχνικής σχολής ή με τον απαιτούμενο από τις οικείες διατάξεις χρόνο εμπειρίας, εξελίσσονται στα Μ.Κ. της ΔΕ κατηγορίας.
5. Στο άρθρο 33 του νόμου 4354/2016 προστίθεται η φράση:
«Οι απόφοιτοι των σχολών που καταργήθηκαν με το νόμο 576/77 καθώς και οι απόφοιτοι των ΚΑΤΕΕ συνεχίζουν να κατατάσσονται στα μισθολογικά κλιμάκια της ΤΕ  κατηγορίας».
6. Η διάταξη της παραγράφου 9 του άρθρου 26 του νόμου 4325 τροποποιείται ως εξής: Η φράση «με πράξη του οικείου δημάρχου» διορθώνεται στο ορθό «με πράξη του αρμοδίου προς διορισμό οργάνου». 




http://www.epoli.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.