!

..."ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ"... !
ΟΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ !!!! Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ !!!! ΠΑΡΟΧΗ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.

Αναγνώστες

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2018

​Για το "καλό μας"

Στα 47 μου καλούμαι να συμμετάσχω σε ένα διαγωνισμό και να κάνω τι; να διεκδικήσω τη δουλειά μου
Αγαπητό Cretalive
Καθημερινά θλίβομαι και απογοητεύομαι για την κατάσταση που επικρατεί σε αυτή τη χώρα . Τόσο εγώ όσο και οι συνάδελφοι μου ανά την Ελλάδα δουλεύουμε 15 και κάτι συνεχόμενα χρόνια χωρίς καμία ενδιάμεση διακοπή και αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε αντιμέτωποι με την επαναπροκύρηξη των θέσεων εργασίας μας. Αυτή η κυβέρνηση θεώρησε ηθικό και δίκαιο να λύσει την εργασιακή μας ομηρία μέσω διαγωνισμού του ΑΣΕΠ ...


Προς ενημέρωση σας το "Βοήθεια στο σπίτι" ξεκίνησε σαν συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα 3+2 χρόνια που σημαίνει ότι δόθηκαν οι πόροι για να τα "στήσετε" με την προϋπόθεση να γίνουν μόνιμες με το προσωπικό που έχετε προσλάβει .
Ανατρέξτε στα αρχεία του ΑΣΕΠ για να διαπιστώσετε ότι όλοι οι εργαζόμενοι προσλήφθηκαν με διαδικασίες νόμιμες και έγκυρες...

Ανατρέξτε στην 15 ετή ομηρία μας για να διαπιστώσετε πως η συγκεκριμένη δομή στηρίχθηκε πολλές φορές στο φιλότιμο και στην προσφορά των εργαζομένων του.
Δουλέψαμε μήνες απλήρωτοι , με περιορισμούς σε καύσιμα ,σε υλικό με ελλείψεις σε προσωπικό κ.α.


Μετά από 15 χρόνια συνεχούς εργασίας νιώθω θυμό και αγανάκτηση νιώθω ότι με έχουν χρησιμοποιήσει τόσο εμένα όσο και τους συναδέλφους μου ανά την Ελλάδα σε μια κοινωνική πολιτική με δεκανίκια.....



Τώρα στα 47 μου καλούμαι να συμμετάσχω σε ένα διαγωνισμό και να κάνω τι; να διεκδικήσω τη δουλειά μου:



Γιατί: Όλοι εμείς έχουμε κοπιάσει όλα αυτά τα χρόνια για να στήσουμε και να κρατήσουμε όρθιες αυτές τις δομές και δεν θα παραδώσουμε τον κόπο μας στο βωμό πολιτικών συμφερόντων.



Το ηθικό και το δίκαιο θα ήταν να γίνουν με νομοθετική ρύθμιση αορίστου οι ήδη εργαζόμενοι που έχουν την ανάλογη τεχνογνωσία και να γίνει προκήρυξη των κενών θέσεων εργασίας ανά την Ελλάδα.



Μάθετε ότι οι βαρύγδουπες δηλώσεις δεν μας συγκινούν ούτε και ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα ...Την δουλειά μας και τον κόπο μας δεν θα τα παραδώσουμε εύκολα...

Βάση Φακουκάκη


https://www.cretalive.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.