!

..."ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ"... !
ΟΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ !!!! Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ !!!! ΠΑΡΟΧΗ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.

Αναγνώστες

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

Αντιπρόταση ΚΕΔΕ για το Βοήθεια στο Σπίτι

Τακτοποίηση των 3.000 εργαζομένων με συμβάσεις αορίστου χρόνου

Αντιπρόταση ΚΕΔΕ για το Βοήθεια στο Σπίτι - Εκτιμά ότι οι προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ θα αφήσουν εκτός τους περισσότερους υποψήφιους


Έντονος ο προβληματισμός των δημάρχων για την επιλογή της κυβέρνησης να προχωρήσει σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για 3.000 θέσεις μόνιμου προσωπικού στο πρόγραμμα “Βοήθεια στο Σπίτι”, αφού, όπως λένε, λόγω των κριτηρίων θα αποκλειστεί το 50% -70% όσων επί χρόνια παρέχουν τις υπηρεσίες τους. Με το θέμα να κυριαρχεί στη χθεσινή συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΚΕΔΕ, οι δήμαρχοι αντιπρότειναν την απευθείας μετατροπή των συμβάσεων από ορισμένου σε αορίστου χρόνου, αφού, όπως είπαν, οι 3.000 εργαζόμενοι είχαν προσληφθεί με διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
Υπενθυμίζουμε ότι η πρόταση που είχε τεθεί στους εργαζόμενους στην τελευταία σύσκεψη υπό τον υπουργό Εσωτερικών Αλ. Χαρίτση ήταν να διενεργηθεί διαγωνισμός ΑΣΕΠ, προκειμένου να μην ανακύψει συνταγματικό κώλυμα και οι θέσεις για τους 3.000 εργαζόμενους να είναι θεσμικά κατοχυρωμένες. “Θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στους εργαζόμενους με πολυετή εργασία στο πρόγραμμα καθώς κάποιοι εξ αυτών εργάζονται στο ‘Βοήθεια στο Σπίτι’ εδώ και 16 χρόνια και ξέρουν πολύ καλά πώς λειτουργεί το συγκεκριμένο σύστημα και αυτοί κατάφεραν όλα αυτά τα χρόνια να γίνει αποδεκτό από την ελληνική κοινωνία” διαβεβαίωσε εκ νέου χθες (ρ/σ 105,5 στο Κόκκινο) η υφυπουργός Εσωτερικών Μ. Χρυσοβελώνη.
Από την πλευρά τους οι δήμαρχοι εξήγησαν ότι, εφ’ όσον οι 3.000 εργαζόμενοι προσλήφθηκαν με διαγωνισμό ΑΣΕΠ με συνεχώς ανανεούμενες ετήσιες συμβάσεις εργασίας, δεν απαιτείται νέα κρίση της ανεξάρτητης αρχής και πως το ζήτημα μπορεί να λυθεί με νομοθετική ρύθμιση, αφού δεν υπάρχει αντίστοιχο τέτοιο πρόγραμμα στο Δημόσιο.
Υποστηρίζουν, μάλιστα, ότι ήταν υποχρέωση του Ελληνικού Δημοσίου να αναλάβει την πλήρη χρηματοδότηση του προγράμματος μετά τη λήξη της κοινοτικής χρηματοδότησης το 2012. Ούτως ή άλλως από τότε το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από εθνικούς πόρους και οι ετήσιες ανανεούμενες συμβάσεις εργασίας υπερβαίνουν τον χρονικό περιορισμό του 24μήνου. Στο ζήτημα δε της δημιουργίας 3.000 προσωποπαγών θέσεων οι δήμαρχοι πρότειναν αυτές να δημιουργηθούν στα νομικά πρόσωπα των δήμων.
Παράλληλα προβληματισμό εξέφρασαν οι αιρετοί για τη χρηματοδότηση του προγράμματος, αφού μένει να αποτυπωθεί στον κρατικό προϋπολογισμό εάν το ποσόν των 55 εκατ. ευρώ θα εγγραφεί σε προϋπολογισμό υπουργείου ή στους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους, δηλαδή τη χρηματοδότηση που λαμβάνουν οι ΟΤΑ.
Σχολιάζοντας, μάλιστα, το προσχέδιο του προϋπολογισμού, οι αιρετοί έκαναν λόγο για “οριακές” μεταβολές σε σχέση με το 2018, ενώ εξέφρασαν ικανοποίηση για την πορεία του προγράμματος “Φιλόδημος”, που μαζί με το ΕΣΠΑ έχουν αυξήσει σημαντικά τις επενδυτικές δαπάνες.
Τέλος, παρ' ότι παραδέχθηκαν ότι η απόδοση του πρωτογενούς πλεονάσματος περιορίζεται στα 211 εκατ. ευρώ, υπενθύμισαν ότι η μεγάλη παρακράτηση των θεσμοθετημένων πόρων από φορολογία, που προορίζονται για τους ΟΤΑ, συνιστά την κύρια πηγή για τη δημιουργία του πρωτογενούς πλεονάσματος της γενικής κυβέρνησης.


πηγή : Αυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.